Seek to know no more tonight, despair you will upon the sight

Rubriklåt: Built on bones med Emily Scott Robinson, från veckans cirkelmix och en otrolig låt
 
Haj från mig, inte på natten faktiskt! Vi är trötta redan nu sjukt nog, så vi ämnar sova snarast sjukt nog. Vi har haft en goslig dag idag, inte lämnat hemmet eller så, men livet har varit bra. Eller ja först väldigt dåligt, för vi fick veta att mormor ligger inne på sjukhus igen. Hon hade vatten i lungorna :( men nu är hon på hjärtavdelningen och det är tur för då är hon stabil. Så jag hade en "oj-gråt" som jag beskrev det för mamma och var lite lagom shook om man säger så. Mormor får aldrig dö om mormor dör lägger allt ner okej!
 
Men vi fortsätter med dagen, och sen hade jag pottersnack med Robert. Vi avslutade half-blood prince med mycket sorg, ilska över att magi är helt ologiskt och att Harry inte kan nånting, historiens konstigaste breakup och min totala flipp över att ordet penetrate används sex gånger. Sex gånger! Dessutom ejaculated en gång, i betydelsen skrik! Nu skärper du dig, transfob-tant! Jag hann också nämna "fladdrande zombiekukar" och "the gap between Hermione and the platform", så jag var rimlig. Sen lyssnade jag och Stella på nya flashback och tramsade väl allmänt, och sen lagade vi mat. Det blev prinskorv med potatismos (prinskorv är ett sånt unn! oklart varför) och Stella ville testa mandolin-funktionen på vår nya hack-grej. Det finns ett räfflat blad så man kan göra chips! Vi måste göra chips på nåt sätt känner jag! Men jag fick skära typ två drag innan jag skar mig på handen och blödde på mandolinen så att den blev ur bruk. Knasigt osv. Men jag stekte korvar efter bästa förmåga (och skrek högt varje gång det stänkte japp) och coachade Stella i mosgörandet, vilket blev rätt bra men inte på pappa-nivå. Jag måste fan lära mig hur han gör! Stella brände sig för övrigt också för vi hade skade-flow. Och ja, nu är det kväll och vi har researchat på varsitt håll och försökt hålla oss vakna. Oklart varför vi är så trötta men det är säkert bra. Godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0