She is messy but she's kind, she is lonely most of the time

Rubriklåt: She used to be mine med Sarah Bareilles, Saras absoluta favoritlåt
 
Haj från sängen! Stella tittar på Phil och snart ska vi sova. Och Sara är här! Sjukt! Och som jag sa i förra inlägget började jag dagen med möte på medborgarkontoret. Det gick väl bra, vi försökte komma på smarta svar på deras sjuka frågor och kämpade på. Men jajg mådde riktigt dåligt som ni såg, så jag vilade mest och lyssnade på sune-podden och åt äggmackor och sånt. Och sen kom Sara! Vi hängde och Stella lagade fisksoppa som var otroooolig, och sen försökte jag ha lektion...men tyvärr dök bara två deltagare upp så det gick obra. Så jag och Sara såg en musikal och det blev tick tick boom, som var sjuk i huvet. Så sorglig och relatable och fin! Skådespelet var sjukt och huvudpersonens 30-årskris relaterar jag lite för mycket till. Så would recommend! Vi tittade på lite gilmore girls och pratade och så, och sen kom Stella hem...för hon hade sett nya saw-filmen på bio! Hon älskade den! Då blir jag jätteglad! Så nu mår jag mycket bättre, efter fisksoppa och musikal och allt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0