All that you ever wanted from me was sweet nothing

Rubriklåt: Sweet nothing med Taylor Swift, från veckans cirkelskiva och en så fin låt
 
Haj haj! Här sitter jag i soffan och ska snart pottersnacka. Jag tittar på r slash och tycker synd om min stellabella för hon mår illa igen :( jävla lamotrigin I hate you! Så här ska det inte vaaaara! Men ja, igår mådde hon inte så illa och då åkte vi till Kista för att göra ärenden. Vi köpte vin under mycket diskutioner (verkligen ingen av oss förstod den andra och det blev totalt kaos men ingen blev sur, vi är ändå bra tycker jag) och sen reklamerade vi mina taskiga hörlurar. De pajade efter bara en månad och jag trodde att det här var livet nu, men tydligen kan man reklamera dem och få nya! Jag tänkte att man fick stå sitt kast med såna billiga men tydligen inte. Jag var extreeeemt skeptisk, men det funkade och jag fick nya! Vi fixade lite annat och åkte hem, och fikade på amamamiga munkar och inte julmust för det fanns ingen julmust nånstans :( jag blev lesen! Det är dags nu tycker jag! Jag skulle ha haft lektion, men det blev inget så jag researchade och läste hp på kvällen. Och idag har jag sovit och läst, och snart ska jag prata med robert som sagt. Så det var det som har hänt, inte mycket men allt vi behöver är ju ändå sweet nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0