All I really wanted was that look in your eyes, like you already know that I'm the love of your life

Rubriklåt: Yours med Conan Gray, som jag och Oliver lyssnade på idag och diskuterade / sjöng med i
(Hallå hallå i inlägget under dettafinns nåt sjukt! En presang till er motherfuckers!)
 
Haj från köket! Det här är nog första inlägget någonsin som jag skriver i köket? Det borde det absolut vara ja. Jag sitter här eftersom Oliver sover, för hen ska upp om några timmar och köa till konsert som en crazyperson. om två och en halv timme ska hen vakna har jag hört rykten om. För hen kom hit idaaag! Så mysligt! Vi åt äggmackelunch och babblade om allt möjligt, och sen skrev Stella världens längsta poddmanus och jag och Oliver lyssnade på Conan och pratade om deep shit. Så ska det va. Jag konstaterade att "jag vill skapa en tidslinje över mina vänners liv, men det går inte, för alla jag känner har ptsd!" det är ju typ sant lol. Vi beställde pizza och tittade på trinkets, vilket som alltid var engagerande. "Du har sett detta förut, Emma" påminde Stella mig. Det brydde jag mig inte om för det var spännande! Så vi har haft så mysligt och ba, och Oliver är en sån jävla gullungel! Är så glad att ha hen i mitt liv, även om hen och Ellie verkar vara the wild cards för så fort jag nämner dem blir folk (min familj) misstänksamma. Fast de tror nog att de har radikaliserat mig till manshatare lol. Inte ens lite sant. Aja, nu är Stella redo för sov, så jag ska borsta mina tandar och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0