I hurt myself to make sure I exist, I need someone to tell me how to feel

Rubriklåt: People disappear here med Halsey, som jag helt hade glömt men hörde den nyss och det är en creepy bop
 
Haj haj från soffan och ännu en deppig dag i Emmas liv. Oklart varför det är så miserabelt att leva men det är det, men inte lika illa som igår. Idag är jag mest trött och orkeslös. Jag vill sova och aldrig någonsin gå upp ur sängen i hela mitt liv :( rimligt osv. Men jag har kämpat mig igenom dagen: vi fixade med boendestödet, jag sov i hundra år efteråt, vi la upp en liden podd och jag försökte peppa mig inför kursen imorgon men det är: svårt. Men jag har lyssnat på poddar och skrattat mycket åt trams i dem, så jag har väl mått helt okej men det är ändå så jävla jävla trist att leva och finnas. Jag ska skärpa mig snart och må bättre, jag lovar, eller nä jag lovar inte. Men jag ska försöka. Imorgon ska jag föreläsa och ha lektion och vara en bra person...men jag förstår inte hur. Jag är ju helt slut och kaos och liten :( det kommer inte gååå! Men det måste det, så eh vi ses väl imorgon när jag har lyckats med dessa svåra grejer. Stark blogg-content va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0