Jag vet mer än de tror men det vill de inte höra på

Rubriklåt: Inte stor nog med Timbuktu, för jag är världens absolut minsta bebis idag så det passade med en barnlåt fast det är väl inte en barnlåt as such menni fattar
 
Haj haj det här är en så jävla sämst dag. Jag mår så dåligt och vill bara aldrig någonsin gå upp ur sängen igen. Ironiskt då att jag måste gå upp jättetidigt imorgon för jag ska vara hos läkaren klockan 8. Det är inte fysiskt möjligt. Det känns genuint inte möjligt och jag förstår inte hur jag ska komma till en punkt när det är det? Oklart fan. men ja...den här dagen började med att Henrik och Elin åkte supermegatidigt, och Stella somnade inte om stackars bäbi. Jag sov ganska länge och sen stapplade jag väl upp och åt lunch och...upptäckte en grej som gav mig otroligt mycket ångest. Japp jag är vag go with it. Så dagen var totalt pajad, men det var åtminstone dags för pottersnack med Robert. Vi diskuterade saker vi egentligen visste men hade glömt, Harrys malfoy-besatthet, att Harry har no more fucks to give (och inte jag heller) och en massa annat. Och sen...hmm...Stella lagade kyckling den var god amamam. Och jag läste grejer och var switchy och mådde skit. Så ja, det är okul att vara Emma. Och nu ska vi sova så vi kan ta oss upp imorgon. Jag vill att läkaren ska vara sjuk. Det är dåligt för jag behöver den här tiden och har väntat jättelänge. Men ändå. Bu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0