Men du vill bara ha mig när allt har stängt, vilken tur för mig att du är ute jämt

Rubriklåt: Ute jämt med Alva, från veckans cirkelskiva (kolla in henne om ni inte hört hon är så braaa!)
 
Hallå igen, det blev ett balkong-inlägg till minsann! Och det ser fan ljust ut för resten av veckan, så vem vet det kanske blir fler. Jag sitter i solen och svettas och har det bra, ska väl snart drämma upp veckans avsnitt av poddentänkte jag. Kan mina mellanslag sluta försvinna tack? Random bokstäver försvinner också ibland, jag är liteorolig faktiskt. Kolla, där var ett till som försvann! Jag blir arg! Hursomhelst, efter blogget igår ringde ju Robert för pottersnack som sig bör. Vi pratade om Snapes bästa kapitel, Roberts smarta tankar, dumbledores hundra citat och en massa annat, och det var kul som vanligt. Sen drällde jag väl mer i solen antar jag, och på kvällen bakade Stella bullar! Jag älskar när hon bakar! Vi lyssnade på podd och bullarna blev sakta bullade, och sen mitt i natten blev de klara. Glurr-bullar amamam! Så det var en myslig dag om än inte så spännande.
 
Idag vaknade jag jättesent och Stella sa "jag har ett radikalt förslag!" förslaget var att beställa hem mat till lunch, so we did, från kycklingstället. Det var jättegott, så jag gillar radikala förslag. Och nu sitter jag här och bakar mig som en bulle och samlar kraft för att lämna huset om ett par timmar. Sjukt beteende am I right. Ses imorgon, kanske på balkongen då också vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0