Min röv är återigen allmängods

Haj från sängen! Jag är helt slut men vi ska snart upp och fixa things and stuff hur fan ska det gå. Ingen vet. Tur att vi har en liten hyrbil som tar hand om oss. För det har vi nu i helgen och Stella är nog kärare än vad hon har varit i de andra bilarna, hon vill stula den säger hon. Det ska vi inte göra tyvärr. Och igår utnytjade vi bilen genom att åka till skansen! Stella ville se sälarna och vem är jag att neka henne det. Vi såg massa slälar men också en börn, en grisbebbe och en enooorm grismamma, den berömda järven (!) och en gullig lokatt som tvättade sig och var söt. Fast sötast var Stella som pratade gulligt med alla djur och var en bebbe. Vi åkte sen och åt middag på MCDonalds och kom hem, och på vägen hem sa Stella rubriken. Hon hade blivit stalkad av en röd skåpbil och sa att den var "in my ass" så när den lämnat oss ifred frågade jag såklart om hennes röv var fri nu. Rimligt osv. Väl hemma poddade vi (det blev konstigt) och läste lite, vilket var typ ett år sen så det var mysligt. Sen har vi sovit och jag drömde att jag träffade emmy the great och sjöng 24 med henne (!) och idag har vi bara vaknat, haft ont i ryggen (mest jag) och stressat inför dagen, som väl ska börja nu. Hur den kommer sluta vet ingen människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0