Remember I probably didn't write this song for you

Rubriklåt: Romantic fatigue med Frank Turner, från veckans cirkelskiva
 
Hallå från balkongen! Surprise, det är sol idag så balkongblogget fortsätter! Jag samlar kraft för att tvätta och diska för det har jag lovat att göra innan vi åker, eller ja jag har lovat att diska men jag vill tvätta också. Vi får väl se hu det går. Men igår var en dag som ju började jättetidigt, men jag tog mig upp och hade faktiskt ingen ångest what. Vi gick till vårdis för att jag skulle få ettnytt läkarintyg och det fick jag, av samma kille som förra året så det gick jättefort. Han var upprörd över att jag inte fått färdtjänst, så nu skrev han ett kickass intyg som inkluderade min ångest också. Kingen be kinging. Vi gick hem igen och boendestödet kom, men det var en vikarie så vi var lite skeptiska. Men hon var amazing! Det blev rent och fint hemma och Stella blev lite kär i henne. Men då var klockan tio och dagen var basically klar: Vi sov en massa och jag researchade gärnet, det var typ det. Och så såg jag att mitt bästa system har gjort en livestream för tre månader sen! De försvann från youtube för flera år sen, men nu kom de tillbaka lite! yay! We stan them <3 så jag var på en liten high över det, mmen lyckades ändå somna till slut och idag har inget hänt. Jag ska göra lite arbete nu och sen sysslor like an adult, men sen ska vi bannemig på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0