She knew the next time he'd do what he always said he would

Rubriklåt: She had to run med Jason Eady, en riktigt stark story song och jag behövde ordentlig country kände jag
 
Hej och hallå från soffan. Jag läser min bokklubbsbok i rasande fart och blir orimligt rörd för wow the lesbian feelings. För mycket som händer och känns! Och det är väl tur att något händer, för här händer inte mycket kan jag berätta. Jag sover alldeles för mycket, vilket är problematiskt för imorgon ska jag upp innan 08. Det kommer så att säga inte gå men det måste det. Men ja, vad mer...Stella fick nej till det andra jobbet och vi tappade det fullkomligt för fan vad det här suger. Vi åt lax, kramades och kämpade på, och ja mest vilar vi och försöker få hushållet att gå runt vilket inte är så jävla lätt. Men imorgon åker jag till Skåne och då blir det äntligen nåt att berätta här i blågen! Japp det är såhär mitt liv är nu tyvärr. Jag hade faktiskt planer igår egentligen, men de blev inställda buuuu så det är inte bara mitt fel att den här bloggen är en riktigt deppig plats. Aja så kan det va, ses i skåne eller på tåget eller vad det nu blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0