Show me that you're human, you won't break

Rubriklåt: Human med Gabrielle Aplin, som vi hörde igår mest
 
Haj haj hallå! Hmm är det lite sol jag känner på min fot? Nä det var det inte hävdar Stella. Fan jag hade ändå lite hopp om slol där i en sekund men aja det är väl höst nu blä. Höst kan dööö fast jag är också llite taggad fast också inte...jag är helt enkelt kluven. Anyhow, igår var jag ju på äventyr och det äventyret var skrivfika med Leo och manja. De visade mig sitt bästa café som jag nu är besatt av, de hade jättegod bananchokladkaka och en sinnessjuk bärpaj (enligt Manja) som Stella genast måste prova. Vi pratade en massa om blind-diagnoser, hundar som äter crazy shit och allt möjligt annat, men sen skulle vi skriva...och exakt då flippade min kropp ur och gav mig en massa mensvärk. Kul va. Så jag fick inte ett jävla ord skrivet :( så jävla sämst!
 
Vi åkte därifrån när de andra hade skrivit en jävla massa (kingar!) och kom hem hit för middag och häng. Vi pratade en massa, visade musik för varandra och hade det mysligt, som det ska va. Vi hann med djuuupa ämnen men också trams (för alla behöver vara tramsigare det är viktigt!) och när de åkt hem lyssnade jag och Stella på mord och åt glass (vi hade tänkt bjuda på glassen men glömde det lol). Så det var en bra dag förutom tönt-värken, och idag har vi peak chilldag. Fast vi ska podda sen och det är lite oklart hur jag ska orka det...aja det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0