And I wouldn't marry me either, a pathological people pleaser

Rubriklåt: You're losing me med Taylor Swift, för den spelades på espresso house idag och den är amazing och det är taylordag idaaag
 
Sååå jag har kukångest så jag kan lika gärna skriva ett vanligt inlägg också. Jag funderar på om det finns något alls att blogga om igår? Ja just det, då började jag och Leo titta på nashville! Det är mycket drama jag har glömt och jag försöker navigera att spoila Leo lagom mycket lol. Sen åt vi soppa och det var typ det. Men idag var det skriväventyr igen! Jag åt mudcake till lunch som en rimlig person och skrev en myslig messenger-konversation...lite annat också men mest gaggade de på messenger, mina små karaktärer. Och sen var det fan albumdags! Först lyssnade jag på Annikas nya och då samlyssnade jag med Henrik och Lilla. Vi var väl inte floored tyvärr, men ett par låtar var bra. Sen försökte vi köpa maxmat, men det fucking ballade ur, så vi fick köpa två olika beställningar och blev olyckliga. Men det var taylortime! Hon släppte en motherfucking dubbelskiva på 31 fucking låtar och jag är unwelllll. Posty-colaben var meh, men den med Florence...herregud! Sååå braaaa! Jag tror att jag generellt är positiv till skivan/skivorna, men det är många olika känslor samtidigt. Och det är typ det som har hänt sen sist tror jag. Jag ska försöka sova nu för det är ju satanistiskt sent. Ni vet hur sen satanismen är, aldrig i tid ju. De har ju getter att offra i tid och otid tänker jag. Och ja, det var allt, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0