Från ett miserabelt tåg

Jaha nähä det blev varken stora eller lilla soffan. Det blev ett tåg nu istället. För vi fucking missade vårt tåg. Varför, undrar ni? För vi var spån och åkte färdis till centralen. Det var jättelånga köer och tydligen får taxibilar köra i bussfilen men det...gjorde han inte. Han stod dessutom stilla svinlänge för att släppa fram folk som ville gå över gatan. Så eeeeh ja vi satt i bilen i mer än en timme och missade tåget. Stella gick in i lösningsmode och hittade detta tåg, för jättemycket pengar. Jag ringde mamma och berättade och hon swishade hela summan för nya tåget. Då började jag gråta lol. Så vi spenderade kvällen på centralen. Satt på starbucks och drack varm choklad / äcklig macha-grej (de spelade bara taylor! bästa som hänt!), åt mcdonaldsmiddag och läste töntiga tweets på en bänk. Det var ändå mysigt och vi hann prata igenom en massa saker vilket var bra. Och nu sitter vi på det här tåget och allt suger. Stella är åksjuk och har spytt två gånger. Hon försöker sova nu. Jag har totalt flippat över Taylorbiljetterna, för tydligen! kan man inte byta namn på biljetterna om man inte har ett jättebra läkarintyg. Vi köpte ju biljetter i någon annans namn (av tråkiga ticketmaster-anledningar) och trodde det skulle vara enkelt att flytta över på någon annan, men nope. Tydligen inte. Så vi kanske inte kan gå. Någon säger att det går att göra två veckor innan konserten, någon annan säger att det inte alls går, ticketmaster är otydliga och jag håller på att tappa det helt. Jag vet inte vad vi ska göra. Jag måste kunna gå på konserten det g å r inte att inte! Men ja vi är på tåget som sagt och kommer hem typ vid 01. Det är ett jävla jävelliv vi har, min tjeja och jag. Jag vill bara sova och att allt ska gå lite jävla bra. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0