I know she's the one I should hate, but I wanna knew how she tastes

Rubriklåt: Becky's so hot med Fletcher, en lesbisk banger för ni behöver fler lesbiska bangers okej
 
Klockan är tio över två, så det är dags att blogga. Dygnsrytmer kan dra nånstans. Och ja, idag var en dag, och först sov jag och sen jobbade jag med Lilla såklart. Jag försökte få henne att starta olika krig på sitt jobb, men det ville hon inte. Hon är trååååkig. Hon hävdar att jag skulle vara sämst att jobba med men hon förstår inte! Jag är otroligt trevlig så länge alla är snälla och bra mot maj! Men om de är funkofoba ankor kommer jag fucking slåss! Tur jag inte har ett jobb japp. Obs om någon läser detta som vill anställa mig: Jag är smart och anställbar och jättebra på att skriva men inte här på min chaotic ass blogg. Har ni tänkt på att jag legit aldrig skulle få ett jobb utanför det kreativa för man kan hitta den här bloggen? Det är lite läskigt faktiskt. Anyway...sen gick väl kvällen och vi gjorde tacos (jag blev sur på färsen men den blev god) och sen drev jag igenom chokladbollsgörande för det är så jävla gott har ni tänkt på det. Stella var tramsig och söt som hon alltid är och jag var bara halvt i taylor-psykosen. Just det, det var det bästa på jobbdagen idag, när det var fikapaus berättade jag all lore jag kunde från nya taylorskivan för Lilla. Hon fick veta en massa och jag insåg att jag nu måste gå igenom alla album för hon har ingen lore! Jag kommer i och för sig inte ihåg allt men ändån. Men ja, nu är dagen slut. Jag har slutat ha sinnessjuka mängder ångest det är fan trevligt. Och imorgon åker jag till Lund wooop! Med min tjeja! Så vi ses från antingen lilla eller stora soffan imorgon. Vilken av dem tror ni det blir? Jag gissar lilla. Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0