Jag klarar inte av det här samhället!

Haj från natten! Här ligger jag och ska försöka sova snart. Jag mår ändå helt okej nu tror jag, men det är nog tillfälligt. Seriöst de här ångestvågorna som kommer nu är så sjuka i hela huvet. Men idag har också varit en dag och Onna kom hit. Vi poddade och det blev schlager på hög nivå, så det kan ni verkligen se fram emot. Om jag passade på att prata jättemycket om shirley clamp: absolut. Sen hade vi en liten kris, för Stella behövde egentligen gå ut och handla mat men hon hade jätteont i sin lilla mage, så det blev beställmat. ja två dagar i rad detta är verkligen både obra och unheard of i mitt liv men nu blev det så. Vi lyssnade på Onnas bästa kafferepet-historia och åt en massa jättegod grillmat, seriöst jag åt jättemycket. Det var livet. Onna var peak roastig in the best way och vi pratade om framtiden och allt möjligt, och när hon åkt chillade vi väl mest. Jag och Stella tramsade jättemycket om rubriken, för det är så ansträngande att leva i samhället. Det äääär det. Så ja, det är ändå okej att leva just nu, men det vidriga skovet är nog inte över än. Imorgon ska Stella köpa jättemycket choklad. Det behövs. Och snart kommer jag nog ha fattat den nya taylorskivan. Kanske. Då mår jag nog bättre för den tar extremt mycket plats i mitt psyke lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0