Told my new roommate not to let you in, but you're so damn good with a bobby pin

Rubriklåt: Walls could talk med Halsey, som vi pratade om igår och den har exakt rätt unhinged vibe
 
Haj från natten! Jag har inget att säga. Kul va. För det har inte hänt ett skit idag. Jag har sovit och kollat på videor om nya taylorskivan (jag säger ju att detta är ett heltidsjobb) och drällt. Jag mådde rätt bra i början av dagen, men det vidriga kom tillbaka på kvällen. Verkligen out of nowhere också. Jag vet inte vad det är för livskris jag har men nåt är det. Jag försöker avgöra om det är rent kemiskt eller om jag faktiskt mår dåligt över något i mitt liv. Ja det är väl boendesituationen i och för sig. Det är svårt. Men jag vet inte vad jag ska göra åt det ens och allt känns bara dåligt. Liksom konstigt och fel och märkligt. Inget stämmer. Och ja det är typ det som är mitt liv. Jag åt i alla fall plopp idag. Det var gott. Och just det jag har bytt telefon! Det var så sjukt för man kunde synka telefonerna genom att scanna ett jävla moln på skärmen? Vi satt alla tre i chock över att vi var i framtiden. Telefonen ba ah det där molnet, då fattar jag! Det var sick in the head! Så jag kan ish använda den nya telefonen nu eller nä men jag kunde knappt använda den gamla. Jag kan i alla fall ansikta för att låsa upp den och det är inte så svårt som jag trodde, men fingret är bättre. Fattar inte att de tog bort det men det kanske behövdes för att de skulle kunna scanna random moln. Absurt. Det var allt från min deppiga värld denna natt, ses...imorgon säkert men då händer inte heller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0