According to internation law, I'm going to pee my pants!

När fan var sist jag hade en engelsk rubrik som inte var en låt? Har det ens hänt detta decennium? Jag tror typ inte det lol! Men det är det absolut bästa som sagts i kafferepet, vill ha det broderat tack. Och ja, jag ska blåga nu innan vi ska åka mot Rågsved. Igår var inte en så kul dag, för jag var ett jävla åskmoln hela dagen. Har varit så otroligt lättirriterad lately och förstår inte varför, liksom vad är jag så sur på? Oklart beteende. Men på kvällen gjorde Stella en goood apelsin-kyckling amamam och vi hade det mysigt med kafferepet och mystisk choklad som Leo hade fått. "Den smakar tvål, fast ändå gott, fast ändå tvål!" sa jag om den. Jag verkar nu vara den enda som vill äta upp chokladen meeen jag klagar: inte. Sen har jag läst en massa i gamla messengerkonversationer och Leo har jobbat, vänta har jag sagt vad hon gör nu? Om inte så jobbar hon på en tarot-linje och det är så jääävla mysigt att höra henne prata med folk på linjen. Hon är så näll mot dem och alla vill bara fråga om kärlek lol. Men liksom det är en helt annan värld, plötsligt påminns jag om att folk faktiskt ringer en tarot-linje och pratar med folk där. I mean why not? Jag hade säkert drivits till det när jag var ihop med C om jag var lagd åt det hållet. Ajaaaa, det var allt från memmas lilla liv, nu ska jag strax lämna huset fuck yeah! I need it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0