Blod är jävligt viktigt, men varför kommer jag inte ihåg

Haj från sängen! Här ligger jag och samlar kraft, för om typ en kvart ska vi åka på äventyr. Det kommer bli: Spännande. Men igår var det också party, för då var det dags att avsluta pottersnacket! Jag och Robert gick igenom de sista kapitlen och hade väldigt många känslor. Mest ilska från mig över allt Rowling glömt eller inte brydde sig om och Snapes jävla beteenden. Det är så mycket värre än jag mindes det uuuusch! Vi hatade på epilogen, men hypade riktigt bra skrivna bitar också såklart. Vi konstaterade att Rowling tänkt rubriken när hon skrivit boken, för lite så känns det. Hon vet att det är viktigt men inte...varför. Typ. Eller så är vi korkade, ingen vet. Men nu är potter slut, rip! Jättesorgligt ju! Och när vi var klara poddade vi, med Leo till och med. Det blev en lång och satansmörk podd som jag helst inte vill höra eller tänka på haha. Vi mådde genuint skit alla tre. Det blir kul för er på onsdag! Och sen har vi sovit och idag har vi tittat på mushmushmush och hängt, och snart är det dags. Jag ska bara få bort blodet ur mitt ansikte. Blod är ju, som sagt, jävligt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0