But I can't gain perspective when you appear so unaffected

Rubriklåt: Estranged med the ting tings, en mörk och sick låt som jag påmindes om igår
 
Haj haj från dag-memma! Jag tänkte blogga i natt men var så fucking trött så det bidde inget. Och det var för att jag, faktiskt, tog mig upp igår! Både jag och Stella vaknade när Leo åkte till terapin, så jag kunde äta frukost och sånt innan jag åkte till stan woop. Där mötte jag en nyterapiad Leo och vi skrivfikade på espresso house. Först var det mest trösta efter terapi-fika (saknar inte terapi kände jag lol) och jag trodde inte att jag skulle ha något att skriva alls, men jodå! Det blev ordentligt med skriv faktiskt! De fick simma och jag råkade hitta på en ny karaktär, med hjälp av Leo. Att ha tre huvudpersoner gör fan att karaktärerna blir så jävla övermånga. Övermånga är inte ett ord men det borde va det.
 
Jag åkte hem (Leo åkte till en kompis så hon är borta över helgen) och hade såklart en episk nap, men sen var det kriiis. Vi fick vår mat från mathem, men! De hade glömt våra snacks och Stellas monster! Hon hade hållit sig flytande enbart med att hon skulle få monster, så hon höll på att totalt bryta ihop. "Men du, har de inte monster på pressbyrån? Vi kan köpa från uber eats!" sa jag då. Vi borde fan låsas in men jodå, vi köpte monster och snacks på uber eats lol. Men vi hade en mysig kväll sen med kitza, skratt åt tramsiga saker och podd. Det blev inte ett så bra avsnitt men ajaaaaa. Så äre ibland. Och sen har vi sovit och drällt och sånt, och Stella sover i detta nu. Hon sover och jag dräller, it makes sense. Somehow ska vi ta oss till ett partaj ikväll. Huuur ska det gååå :( ingen vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0