But the truth is that your ilusions of grandeur is just delutional musings at best

Rubriklåt: Nesessity med Oliver Boyd and the remembralls, från veckans cirkel-hopkok och wizard rock wooop
 
Haj från tåget! Vi har åkt förbi...mjölby tror jag? Ja vi har inte varit i Nässjö än. Jag saknar nässjö hallå! Och nu pajade internet igeeeen låt mig tiita på min jättelånga recension av en dålig bok det är min rätt! Den kom igång nu men ändååå. Och ja, jag ska blogga om igår och satan i gatan vad trött jag var då. Kunde typ inte röra mig :( men jag lyckades jobba med Paulina i alla fall en stund! Typ två timmar och jag fick mycket skrivet! "Vad fan skriver jag ens nu de sitter bara och äter thaimat!" kul bok skriver jag nu. Men jag var fruktansvärt trött efter skrivet också och det var obra för jag behövde göra hundra saker. Men jag lyckades göra alla sakerna, till och med städa! Jävla king är jag! Vi åt paj (Leos kärlek till Stellas broccolipaj är genuint bland det finaste jag vet) och sen spelade vi in en jävligt konstig podd. Den handlade mest om Stellas kärlek till circle k akalla. hon är störd. Sen satt jag mest och åt chips och tittade på videor, och städade som 1 king.
 
Imorse vaknade jag av att Leo kom in. Hon hade gått ut till sin färdis, för hon skulle på jobbintervju, men den kom inte. Det fucking sög :( hon behöver ett joooobb! Men då vaknade jag i alla fall i tid yay. Jag kom iväg till tåget och åkte färdis med en man på samma gata som jag, ändå ett kul liv osv. Och nu är vi i Nässjö jääää! Jag älskar Nässjö! Jag vill sova i hundra år nu men sitter väl bara här och dräller istället. Snart är jag i Lund. Det är fan på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0