I resent you presenting your life like a fucking propaganda brochure

Rubriklåt: Relay med Fiona Apple, som jag påmindes om nu
 
Haj haj snart ska jag fanimej arbeta! Ansträngande tycker jag personligen. Men också kul! Och igår arbetade jag också, fast då med skriv med Lilla som vanligt. Det är vår onsdagsgrej faktsikt. Jag skrev jättesorgliga och jättefina saker ("varför hamnar jag alltid hääär när jag skriveeeer!") och hon slet med sitt berg av diktat, och mellan varven fick vi veta extreeeemt upprörande saker så jag skrek i högan sky. "Jag haaaatar henne! Om jag någonsin träffar henne ska jag...vara jättesnäll mot henne och tänka att jag hatar henne!" valid Emma. Men när jag skrivit klart mitt slöjdkapitel kom Onna! Hon och Stella hade magsnack som fellow magkaosare och vi lyssnade på en massa mord för det var vår plan för aftonen. Vi blev upprörda över morden såklart, funderade på varför man skulle vilja vara ihop med en gurka (gott ju) och lite annat sånt trams. Stella gjorde soppa amamam, men stackars onna fick äta sin magkatarr-mat. Hon måste bli frisk snart I can not deal och då är det inte ens jag som är sjuk bläää. Vi läste sen upprörande tweets och rantade om dem i en god halvtimme, as one should, och när Onna åkt hem var det peak chill i några timmar. Leo somnade och sov från 21-00 ungefär, rimligt, och jag och Stella färgade om mitt dumma hår. Så nu är det lila igen woohoo! Och när Stella somnat och Leo vaknat åt vi kvällsmackor och pratade om djuuuupa saker som past lives, mina tonårstrauman, att bryta kontakten med folk och sånt. Det var fint och bra. Och innan jag går och äter lunch ska jag bjuda på hur rimlig min tjeja är:
"Det är så synd att barn inte får dricka. De vore så roliga om de var fulla!"
Mkt mkt valid av min störda tjeja. Så, nu är ni up to speed med mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0