I'm in the business of losing your interest and I turn a profit each time that we speak

Rubriklåt: Come over med Noah Kahan, av absolut ingen anledning förutom vibes
 
Haj från mitt jättetråkiga liiiv! Jag kan ha sagt att vi skulle på fest i lördags, men...det bidde inget. Stella orkade inte så vi stannade hemma. Men vi hade gosligt mellomys istället, eller ja själva mellon var så tråkig att jag höll på att dö tråkdöden men ändååå. Jag, Oliver och Henrik hade twitterfest i alla fall. Och ja, de två senaste dagarna...Leo har kommit hem, vi har sovit, vi har sett och lyssnat på fruktansvärda saker (av detta mådde jag: obra) och mest har allt varit rätt jävla tråkigt. Tur att jag ska iväg imorgon och träffa någon annan än de jag bor med. När gjorde jag det senast egentligen? Det var länge sen va? Alltså om det var pandemi nu istället hade jag fan kunnat karantäna järnet det gör jag ju redan! I already made this point huh. Men ja, detta var ett litet hej, vi vill ju inte ha nattens kaoset längst upp på sidan. Så det var allt från min soffa, ses imorgon kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0