Ingenting makes sense utom du

Rubriklåt: make sense med syster sol
 
Hej från den tröttaste memman i hela världen! Sitter verkligen här och blinkar för det är svårt att hölla ögonen öppna lol. Men jag får "främmat" om ett tag så måste fan pigga upp mig! Hur vet ingen människa. Och somehow tog jag mig ur huset igår! Jag och Sara åkte till malmö (om jag bara borde ha stannat hos Lilla igår så jag kunde ta mig dit: japp men jag hade inte med mig en klänning till) och åt på MCDonalds. Jag var övertygad om att hon hade "Sara-saltat" mina pommes, men det var tydligen personalen som fick flow och totalt mördade pommesen. Gick knappt att äta. Men vi åt ändå och catchade up lite och så, och sen gick vi genom regnet (det var en personlig kränkning mot oss!) till moriskan. Det var legit mer än fem år sen jag var på moriskan insåg jag. Och nu skulle jag vara där för att se syster sol! Sara stod på gästlistan pga Benjamin (han skulle sälja merch och sånt) och hade en +1, det fick bli jag. Först tog det jättttelång tid för showen att börja, men hon var bra! Hon lät lite blåst i sitt publiksnack (Sara hävdade "nä bara stockholmare"), men det var kul. Hon körde rubriklåten tidigt så jag och Sara fick hypa, men sen typ ingen av mina favoriter :( inte ens nojan, hatbrott! Vi dansade och hade det bra trots mina dåliga fötter (hatar dem), och ja absolut värt att ta sig iväg för tycker jag. Men att stanna för dj och partaj var så att säga inte på kartan, så vi åkte hem. Först var det motvind och regn, så vi stannade en taxi, meeen den ville ha 495 kronor till Lund och vi hade giltig biljett så vi gick. Vi kollade på en festival i Lund som tydligen ska hända i vår (dyrt men också hype), och ja sen kom vi hem och jag skrev med Tilda och sov.
 
Idag fick jag exemplariska ägg amamam, och sen gick vi till mormor. Hon mår mycket bättre nu woho! Vi fikade, mamma och pappa fixade hennes teknik och blanketter och skit och vi pratade om folk som dött och snart ska dö och opereras japp det var peppigt liv...inte. Men är så glad att hon mår bättreeeee! Och nu är vi hemma igen och mamma säger åt mig att jag ska komma och baka. Jag orkar inte men ska göra det ändå. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0