Nothing really moves on a black sunday afternoon

Rubriklåt: Black sunday afternoon med Anna Tärnheim för det är söndag idag blablabla
 
Hej hallå från sängen! Jag kan just nu enbart tänka på att jag vill ha donuts men det är väl en vanlig dag. Seriöst varför kan jag aldrig slippa vara sugen på exakt allt? Jag är så trött på deeeet! Men nu ska jag berätta om mina äventyr igår. Jag och Stella körde (i en elbil what) till elgiganten för att lämna in vår dammsugare, men tydligen ville de inte laga den utan bara slänga. Så rip den :( sen tog vi oss saaakta genom stan, köpte pizza, fickparkerade (det var väldigt mycket för min tjeja) och till slut kom vi fram till Fredrik och barnen. Äntliiiigen fick jag träffa Lee och Luna igen! Direkt fick vi träffa deras gosedjur och leksaker och höra om allt de hittar på. Jag älskar dem. Och efter pizza och sånt var det mellodags! Lee gav alla artister otroliga smeknamn, men bäst var denna beskrivning: "hon ser ut som ett rikt rosa får och hennes dansare ser ut som våfflor med sprängkarameller på huvena!" bästa jag hört. Hon fick heta fåret hela tiden. Luna och Stella var ett team, men sen började hon klättra runt på oss och använda mig som gungstol och knasa sig. Bästa jag vet. Hon Jag vill alltid hänga med baaarnen <3 men efter melloandet gick de och la sig och vi pratade lite med Fredrik om stay at home girlfriends, att barn har riktiga jobb nu och allt möjligt, och sen åkte vi hem. Att ha bil är det bästa I miss it already. Men alltså jag har träffat barnen igeeeen! Det är genuint så jävla fucking bra!
 
Idag har verkligen ingenting hänt. Leo har träffat sin bror och Stella har lämnat bilen, och det är typ det. Jag har researchat och vi har ätit apelsinkyckling och ja nothing really moves. Jag är hungrig. Fan. Jag har ätit bra idag varför är jag hungrig igen :( jag blir fan utbränd av att vara hungrig hela tiden! Jag vill bara slippa äta varenda jävla dag. Och ja, det var allt från mig och mitt lilla liv. Jag har träffat barnen. It's all good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0