Tänk om man vänjer sig vid vad som helst till slut?

Rubriklåt: Plötsligt och långsamt med Marit Bergman, från veckans cirkelskiva och en otrolig låt
 
haj mitt i natten! Jag skulle lägga mig i tid men det bidde inte så wooops. Men jag mååååste upp imorgooon! För såhär, nä, vi kom inte iväg idag för skriv. Det giiick inte. Så vi låg döda hela dagen och det sög. Men på kvällen stekte vi hamburgare och jag fick använda min nya stekpinsett! Det var jääääättesvårt och jag skrek i högan sky nästan jämt. Det visade sig också att hamburgerbröden var mögliga väl kämpat. Vi hade dock vanligt bröd så det gjorde inget. Vi åt och lyssnade på dagens absurda mord-avsnitt, som fick oss att skrika högt av chock flera gånger. Vi skrattade sen ihjäl oss åt "du har ett konstigt efternamn och är säkert ful" (det var inte från avsnittet men det var absurt!) och hade det bra, handlade mat och sånt jox, och sen på sen-kvällen har jag pratat med olika människor om mer eller mindre jättedeprimerande saker. Det är inte lätt här i världen men vi kämpar fan på! Sherlock och Leo snarkar ikapp just nu. Inte Stella dock. Detta ville ni veta I know it. Så, allt från idag, nu mååååste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0