We learn to love and we learn to give and we earn the flowers in our hair

Rubriklåt: Flowers in our hair med all about eve, som vi lyssnade på igår i listan från londonresan
 
Hallå från jättemegatrötta mem! Jag Jag har bara vilat och vilat och vilat men jag blir inte piggare! "du är trött för att  du sover för mycket" men nej! Det är inte sån trötthet! Det är mer sån "kan inte hålla upp huvudet"-trötthet. Det är inte lätt. Och ja, vad ska jag berätta om? Igår var ju bara en vilodag, men jag åt pappas potatismos och då mår man fan peak bra. Någon gång ska jag göra lika bra potatismos men det kommer nog ta lång tid. Och han köpte colaburkar när han var i affären! Mamma fick slag för hon trodde att jag bett honom köpa tio burkar. Det hade jag: Inte. Annars fortsatte jag läsa mina messengerkonversationer as I do, och tänkte på min lilla bok. Jag älskar min lilla bok för den blir större! Jag kan liksom se boken växa och det är så sjukt! I år har jag redan skrivit mer än tio kapitel hur sjukt är inte det? Obs obs de är inte långa men ändåååå! Plötsligt händer det: Det berömda skriv-flowet. Säg nåt bättre you can not. Och ja idag har jag ätit rester från två olika middagar, så det blev kycklingklubbor och potatismos. seriöst the best of both worlds! Vad fan är tonen i det här inlägget? Den är konstig visst? Det kanske är för att jag inte har nåt att säga. Men jag ska lämna lägenheten om en timme woooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0