But you can say baby, baby can I hold you tonight?

Rubriklåt: Baby can I hold you med Tracy Chapman, som vi hörde i bilen
 
Haj från ett göteborgskt hotell! Stella sover som en liten blobb och det ska jag också alldeles strax. Det ser jag fram emot. Men ja, jag ska blogga om idag, så det blir två inlägg på en dag it's a crazy life. Vi åkte iväg mot the göteborg och lekte såklart bokstavsmusikleken. Vi sjöng konstiga stämmor och hade det bra, och stannade på nåt place i Falkenberg och köpte glass. Ändå en treat att köpa glass mitt i vintern för då känns det somrigt lol. Sen lyssnade vi på trivia time och Sara var seriöst kingen. Ingen av oss kunde svaret på en fråga (just det trivia time är en podd som är ett quiz) men vi visste att svaret just här skulle börja på yo. Sara sa "yoke!" och två sekunder senare sa de att svaret var yoke. Sara sa alltså bara ett random ljud. Gud har talat och hen sa yoke!
 
Vi kom fram efter total kaoskörning i göteborg och på hotellet fanns en Stella! Wiiii äntligen en Stellibelli i mitt life! Vi vilade lite på rummet, men sen gick vi och åt middag. Stället var extreeemt varmt, men vi åt och pratade och det var vibigt I guess. Servitrisen var gullig och vi (inte jag och servitrisen lol kämpa emma) pratade om fula skådepselare, att prata med främlingar (jag är den enda som vill göra det vad gör jag i den här familjen), föräldrarnas helt sinnessjuka bussresa i Chile (including en predikant, en säljare med mikrofon och en rant som avslutades med bokstavligen everybody clapped!) och annat jox, mysig tid. Och nu ligger jag här i sängen och har redan lite lowkey ångest för att jag måste gå upp imorgon. Hur mår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0