Oh God damn not another rockstar

Rubriklåt: Not another rockstar med Maisie Peters, en av mina favoritlåtar som vi hörde igår och jag fick berätta om hur fula alla killar jag varit kär i är, enligt seende iaf lol
 
Haj från mitt tråkliv! Det är ett tråkliv idag för det händer inte ett skit, men igår var en bra dag för då åkte jag till Onna! Vi hängde och lyssnade på mord och pratade om just våra bästa mordavsnitt (och våra värsta), korrekt mobbing i min bok, hur man gör av med hundra gräddtårtor (ordet "gräddtårteväder" myntades för att vi skulle stå ute på stan och dela ut tårtor och då var det perfekt väder nu) och Onnas taskiga kropp såklart. Hon och Uni lagade mat, vi satte på svordomslistan och sen åt vi fläskkaré och pommes. "Du fick ju fläskkaré sist du var här!" bror jag älskar det jävla köttet I could not care less. Och efter maten åt vi snacks och jag fick en colaburk som Onna hade haft hemma i hundra år (jag blev överlycklig) och allt var så jävla mysligt. Jag råkade nämna för Uni att en svensk artist (som är väldigt okänd) kanske är gay och hen spenderade sen typ en timme med att leta igenom hans instagram och killen han kanske är ihop meds instagram för bevis. "Han har ju en magtröja på den här bilden, såatteeeh..." hen har en poäng. Vi hypade tjej-hiphop, blev traumatiserade (mest jag när Onna började prata om blödande ögon och grejer) och ja allt var väldigt bra och wholesome. Jag åkte hem i rimlig tid och hängde med Stellibelli, och idag...jag har ont i ryggen, Stella har möte med sin grupp i skolan (varför vet jag inte) och allt är tråkigt. Vi har inga snacks världen är tråkig och meningslös. Nä skoja den är väl...okej tror jag. Det funkar väl också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0