Remember when they caught us makin out after school, your dad said he'd fest like he lost you

Rubriklåt: Green eyes med Arlo Parks, som kan vara relevant för podden eventuellt
 
Haj från natten! Jag är fortfarande uppe faktiskt men efter det här teet ska vi sova som bebbar. Och nu har två dagar gått i våra små liv. Stella har kämpat med skolan som ett djur och dessutom haft jätteont så det är inte lätt. Det är dessutom ett nytt sorts ont så det är fan svårt att leva. Vi har kramats och tramsat och framför allt har jag deltagit helhjärtat i Stellas nya quick-period. Exakt just nu tittar vi på vår favoritvideo i ämnet och vi har läst bok, tittat på dokumentär och ja vi är into it. Stella har också skapat min nya favoritkaraktär: Gullig Tomas Quick i förhör. Så sketchen är att jag frågar henne saker och hon svarar helt orimliga saker som en bebbe ungefär. Det är väldigt underhållande och gulligt för min tjej är peak gullig. Vad har mer hänt...ja vi har poddat, det blev väl okej tycker jag. Vi har det bra trots missären helt enkelt och det trots att jag inte åkte till Linus idag som det var tänkt. Jag är ganska sämst men det är väl standard. Och det är allt som har hänt de här två dagarna lol, vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0